Då var man på det igen då..

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt att ha en fungerande Blogg..
Men jag tänkte att eftersom jag just nu har all tid i världen att kunna skriva, så ska jag försöka igen :)

Det visar sig hur mycket tid man har sen när bebis har bestämt sig för att komma ut till världen, men det får fixa sig då..

Idag fyller hjärtat år, han påstår att det är 24 så han får väl leva i sin fantasi och tro det ;)
Så dagen till ära var jag in till stan och inhandlade lite till bakning som jag tänkte sysselsätta mig med på fredag, då det på kvällen kommer besök till födelsedags(barnet?).

Jag var också till hundgården med Julie så hon fick springa av sig lite och försöka busa med matte. Dock har man märkt att det inte är lika lätt att springa efter hunden och busa med henne, men hon verkade ju nöjd iaf :)
Så nu ligger hon utslagen bredvid mig här i soffan och bebis sparkar förfullt i magen, så jag är nöjd!

Imorgon ska jag och Julie till mormor och morfar, jag och mormor ska hålla på att sy lite och sen ska vi in till stockholm och kolla på teater. Så morfar får vara hundvakt medans vi roar oss, men han uppskattar nog att ha hunden som sällskap iaf. Får hoppas att hon inte får Bullfnatt och river ned vaser hos dom som hon gjorde sist dom passade henne ;)

Nej nu ska jag kolla lite på O.C sen ska jag börja förbereda mat; Bacon inlindad Kyckling med klyftpotatis och Guacamole, MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0