Scones i ugnen + livlig bulle i ugnen

Sitter just nu och väntar på att mamma & sötnosarna ska komma. Hon skulle in till lasarettet och ta prover och gör det på fastande mage så snäll som jag är så har jag gjort scones så hon slipper vara hungrig :)

Höll på med den här j*vla bloggen flera timmar igår, allt såg så bra ut på förhandsgranskningen men när jag gick in med webadressen så är den ju helt sne, varför?? Jag håller på att bli galen och fattar inte varför det blir så..

Anyway, Vi var på dop i söndags. Så söt han är lilla Johannes, tyvärr glömde vi kameran :/ Fick höra att jag hade en "film mage" hon tyckte jag hade en kula som alla har i filmerna, så fint tyckte hon.. En själv känner sig ju bara fet..

Kollade på en unge i minuten igår, älskar att kolla på bb serier, dock inte lika populärt hos sambon, men han får helt enkelt stå ut! :)

Nej nu ska jag duka fram här och hoppas på att mamma kommer snart, för jag är hungrig!!




Försökte ta bra bilder på magen igår, men det är svårt själv.. jaja så här ser den ut nu iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0